مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-28حوادث

شناور سرقتی بندر لنگه در جزیره قشم کشف شد


قایق ماهیگیری سرقت شده در بندرلنگه با تلاش مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی شیب دراز قشم در یکی از روستاهای این شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار داشت: با توجه به شکایت فرد مالباخته به دادسرای قشم مبنی بر سرقت قایق صیادی و انتقال آن به این شهرستان، دادستان عمومی و انقلاب قشم خواستار بررسی ادعای وی از سوی مرزبانان پایگاه دریابانی قشم شد.

وی در ادامه افزود: با تلاش مرزبانان  خوشبختانه قایق صیادی مسروقه و بهمراه تجهیزات آن به ارزش 10 میلیارد ریال در خانه دو تن از ساکنان یکی از روستاهای جزیره قشم، کشف شد.

به گفته فرمانده مرزبانی هرمزگان، هر دو متهم در یک اقدام ضربتی و با دستور قاضی پرونده، دستگیر و با هدف طی کردن مراحل رسیدگی به جرم اعلام شده، تحویل پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قشم شدند.

فرد مالباخته هم که خواستار حفظ هویت خود شد، گفت: چهار روز پیش قایق ماهیگیری اش توسط افرادی ناشناس به سرقت رفته بود که پس از پیگیری های انجام شده در بندرلنگه به این نتیجه رسیدیم که قایق سرقت شده به جزیره قشم منتقل شده و به همین دلیل با سفر به قشم شکایتی را با هدف پیدا شدن قایق سرقت شده، تقدیم دادسرای قشم نمودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور سرقتی بندر لنگه در جزیره قشم کشف شد

شناور سرقتی بندر لنگه در جزیره قشم کشف شد