مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-28فرهنگي

خلج: سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب مجددا بازگشایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، محمد خلج معاون اداری و مالی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: - معاون اداری و مالی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از بازگشایی مجدد سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، محمد خلج معاون اداری و مالی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: با توجه به تماس های مکرر و استقبال دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار یارانه خرید کتاب ویژه این گروه ها را افزایش داد؛ لذا سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب به نشانی ketab.

ir مجددا برای ثبت نام علاقه مندان در دسترس قرار گرفته است.

محمد خلج تاکید کرد: با توجه به این که در روز های پایانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار داریم دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام و خرید کتاب اقدام کند.

یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می کند و برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلج: سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب مجددا بازگشایی شد

خلج: سامانه ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب مجددا بازگشایی شد