مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-28ورزشي

بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی، اقتصادی و بهداشتی آستارا


لحظاتی پیش وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رییس جمهور در سفر هیأت دولت به استان گیلان، با سفر به شهرستان آستارا از پروژه های ورزشی، اقتصادی و بهداشتی در این بندر مرزی بازدید کرد.

- ایسنا/گیلان لحظاتی پیش وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رییس جمهور در سفر هیأت دولت به استان گیلان، با سفر به شهرستان آستارا از پروژه های ورزشی، اقتصادی و بهداشتی در این بندر مرزی بازدید کرد.

سیدحمید سجادی، در بدو ورود به شهرستان آستارا از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی در حال احداث شهر لوندویل بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه مهم بهداشتی و درمانی قرار گرفت.

حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا و بازدید از زیرساخت های این مجتمع بندری از قبیل محوطه سازی، احداث انبارها، تکمیل محوطه سومین پست اسکله این بندر، لایروبی حوضچه و سایر پروژه های بندری، دیگر برنامه سفر وی به شهرستان مرزی بندر آستارا بود.

حضور در مجموعه ورزشی وحدت و بازدید از عملیات بهسازی و احداث زیرساخت های جدید تنهاترین استادیوم فوتبال در این شهرستان، از دیگر برنامه های سفر سجادی به آستارا بود.

وزیر ورزش و جوانان، در ادامه از پروژه نیمه تمام استخر شنای ورزشی بانوان در این مجموعه که کلنگ آن در سال 1386 به زمین خورده و نیمه تمام مانده است، بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی، اقتصادی و بهداشتی آستارا

بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی، اقتصادی و بهداشتی آستارا