مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-28سياسي

سکوت جوامع بشری در مقابل جنایات علیه مردم یمن/ لزوم تبیین دستاودرهای انقلاب


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سکوت جوامع بشری در مقابل جنایات امارات متحده و آل سعود در قبال مردم مظلوم یمن، گفت: محکوم کردن این اقدامات وحشیانه و مخالف حقوق بشر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر ضرورت و اهمیت تبیین جهاد اظهار کرد: جهاد تبیین توسط امام سجاد (ع) آغاز و در زمان امام باقر (ع) و امام صادق (ع) ترویج و پررنگ شد، این در حالی است که امروز بهره گیری از جهاد تبیین در راستای مقابله با جنگ نرم استکبار، امری ضروری به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضایع کردن دستاوردهای نظام را از اهداف دشمن دانست و تصریح کرد: با توجه به درخشان بودن عملکرد انقلاب، تلاش برای تضعیف آن، خیانت به آرمان ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب پایگاه کشورهایی امریکا، رژیم صهیونیستی و غربی ها بود، افزود: این وضعیت بعد از پیروزی تغییر کرده و همه قوای کشور در خدمت مردم ایران هستند که نمود مردمسالاری دینی است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر سنگ اندازی دشمن برای مقابله با مردم ایران ادامه داد: با وجود همه این توطئه های انقلاب دستاوردهای قابل توجهی برای ایران داشته و ایران اسلامی مقتدرانه به پیش رفته و افتخاراتش روز به روز در حال افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت جوامع بشری در مقابل جنایات علیه مردم یمن/ لزوم تبیین دستاودرهای انقلاب

سکوت جوامع بشری در مقابل جنایات علیه مردم یمن/ لزوم تبیین دستاودرهای انقلاب