مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-28سياسي

لزوم تبیین وقایع و برکات انقلاب برای نسل های جوان


صاحبان تریبون باید وقایع، برکات و اقدامات انقلاب را برای نسل های جوان تببین کنند تا توسط دشمنان تحریف نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه رسیدن به تقوای الهی این بوده که باور کنیم هر عمل و ذره ای کار نیک انجام دهیم خدا می بیند و در این درگاه چیزی گم نمی شود و راه دوم این است باور کنیم که لحظه لحظه ی عمرمان در محضر حضرت حق است.

 امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه تقوا یعنی باور کنید که خداوند تمام لحظات عمر ظاهر و پنهان ما را می داند و می بیند تصریح کرد: تقوا یعنی باور کنیم روزی نامه ی عمل در مقابل ما گشوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عمر انسان سرمایه حضرت حق بوده و هنرمند آن است که به بهترین و کامل ترین شکل ممکن از این سرمایه استفاده صحیح و مناسب داشته باشد افزود: حضرت حق در قرآن کریم وعده داده اگر ایمان بیاورید درهای آسمان و زمین را به رویتان می گشایم.

جت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه در هفته پیش رو مناسبت های مختلفی قرار دارد اظهارداشت: آغاز ماه رجب، سالروز ولادت باقر العلوم(ع)، آغاز دهه فجر و شروع چهل و سومین جشن سالگرد انقلاب از این مناسبت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین وقایع و برکات انقلاب برای نسل های جوان

لزوم تبیین وقایع و برکات انقلاب برای نسل های جوان