مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-28سياسي

ملت ایران جنایت منافقین در کشتار 17 هزار بیگناه را فراموش نمی کند


ملت ایران به هیچ وجه کمک منافقان به دشمنان و کشتار 17 هزار انسان بیگناه را فرامشو نمی کند - البرز - امام جمعه کرج گفت: ملت ایران به هیچ وجه کمک منافقان به دشمنان و کشتار 17 هزار انسان بیگناه را فراموش نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره حتی به اندازه چند ثانیه هم که شده است به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، البته مردم آگاه و بابصیرت مانند همیشه در برابر این فرصت طلبی های منافقان خواهند ایستاد.

او می گوید: خون های زیادی به زمین ریخته شد تا تهدیدها به فرصت تبدیل شود و استفاده از فرصت ها باید همیشه وجود داشته باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه آمار تلفات و خسارات حمله به یمن از ابتدای شروع جنگ بسیار سنگین است، ادامه داد: بیش از 17 هزار نفر از مردم یمن در این جنگ نا برابر کشته شده اند و به فضل پرودگار مردم یمن مزد پایداری و مقاومت خود را می گیرند و اسراییل هم باید بداند که گنبد آهنین هم توانایی مقابله با موشک های یمن را ندارد.

به گفته امام جمعه کرج، باید رشادت ها و مبارزات ایام دهه مبارک فجر به همه مردم به ویژه نسل جوان بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران جنایت منافقین در کشتار 17 هزار بیگناه را فراموش نمی کند

ملت ایران جنایت منافقین در کشتار 17 هزار بیگناه را فراموش نمی کند