مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-28حوادث

از تصادف خودرو با شتر تا افتتاح اورژانس جاده ای در گمیشان


فرماندار شهرستان گمیشان از بهره برداری اورژانس جاده ای در ایام الله مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در چند ماه اخیر شاهد وقوع چند حادثه برخورد شتر با خودرو در جاده های شمالی استان گلستان بودیم که در حادثه تعداد پنج نفر جان باختند و سه نفر نیز زخمی شدند.

از جمله فعالیت سنتی مردم استان گلستان به ویژه قوم ترکمن پرورش شتر است مردم ساکن نوار شمالی استان گلستان اعم از شهرستان های گمیشان، مراوه تپه ، کلاله، آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس به این فعالیت مشغول هستند شترداری هر چند حرفه ی پرسودی محسوب می شود اما در سال های اخیر به چالش جدی ایمنی راه های گلستان مبدل شده است.

فرماندار شهرستان گمیشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص برخورد شتر با خودرو و نبود اورژانس جاده ای در محور گمیشان به آق قلا تصریح کرد: در شهرستان گمیشان اورژانس جاده ای نداشتیم در ایام مبارک دهه فجر اورژانس جاده ای در این شهرستان به اتمام و بهره برداری خواهد رسید.

* باید خدمات نظام به مردم اطلاع رسانی شود وی با بیان اینکه دهه فجر دهه امیدواری و امیدآفرینی است، خاطرنشان کرد: باید خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کنیم تمامی روستاهای گمیشان از نعمت گاز، آب، برق، بهداشت و راه برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تصادف خودرو با شتر تا افتتاح اورژانس جاده ای در گمیشان

از تصادف خودرو با شتر تا افتتاح اورژانس جاده ای در گمیشان