مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-28سياسي

انتقاد از روند کند تغییر مدیران استانی در کرمان


خطیب جمعه کرمان با اشاره به وضعیت نامعلوم مسئولان استانی، گفت: مردم پس از انتخابات انتظار تغییر مدیران را داشتند اما اتفاق چندانی در سطح استان کرمان نیفتاد.

- ، حجت الاسلام علی توکلی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از ابزارهایی که موجب تقوا و یا بی تقوایی می شود، زبان است که دارای کارکردهای مثبت و یا منفی است.

وی با بیان این مطلب که بخشی از تنش ها و اختلافات خانوادگی ناشی از کلام منفی است، بیان داشت: در فضای مجازی به راحتی با آبروی مردم بازی می شود و خود این فضا یک زبان محسوب می شود.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه هنگام اختلاف در میان افراد می توان با یک عذرخواهی مشکل را برطرف کرد، اظهار داشت: برای زبان خود، قفل بگذاریم و هر جا هر حرفی نزنیم لذا از زبان خود مراقبت کنیم.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به وضعیت نامعلوم مسئولان استانی، افزود: مردم پس از انتخابات انتظار تغییر مدیران را داشتند اما اتفاق چندانی در سطح استان نیفتاد از طرف دیگر برخی مدیران باید بروند، برخی ها نمی دانند باید بروند یا نروند لذا این شرایط بی انگیزگی در مسئولان ایجاد می کند درنتیجه پاسخگویی به مردم کم رنگ تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از روند کند تغییر مدیران استانی در کرمان

انتقاد از روند کند تغییر مدیران استانی در کرمان