مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-28سياسي

هیئت های مذهبی تبیین کننده مکتب ائمه اطهار در جامعه باشند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هیئت های مذهبی باید تبیین کننده و ترویج دهنده مکتب ائمه اطهار در جامعه ما باشند.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه هیئت های مذهبی باید از قدرت رسانه ای نیز در این راستا بهره لازم را برده و مباحث انقلابی و دینی را تبیین کنند، افزود: جهاد تبیین در اولویت فعالیت مسئولان و ارکان تشکیل دهنده هیئت های مذهبی باشد زیرا دشمنان در تلاش هستند تا ایمان این ملت را از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه باید اخلاق و رفتار فاطمی در جامعه رواج داشته باشد و مسئولان و مداحان باید این مساله را در هیأت های مذهبی در جامعه نهادینه و ترویج شود، گفت: حمایت از مظلومان وظیفه شرعی و قانونی ما در همه جای این کره خاکی است و این امر نیز توسط ائمه به ما سفارش شده است.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: باید از مسلمانان بی دفاع یمن نیز حمایت کرد و به فضل الهی نیز خداوند متعال زورگویان را از روی زمین محو و نابود خواهد کرد.

وی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اضافه کرد: انقلاب اسلامی قدرت تصمیم گیری را به کشور و مردم انقلاب اسلامی ایران داد و دست استعمار را از تصمیمات داخلی کشور کوتاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی تبیین کننده مکتب ائمه اطهار در جامعه باشند

هیئت های مذهبی تبیین کننده مکتب ائمه اطهار در جامعه باشند