مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-28ورزشي

50 میلیارد تومان برای جبران خسارت برف اردبیل اختصاص یافت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در سفر اخیر وزیر کشور به اردبیل 50 میلیارد تومان برای جبران خسارت برف در اردبیل اختصاص یافت.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در سفر اخیر وزیر کشور به اردبیل 50 میلیارد تومان برای جبران خسارت برف در اردبیل اختصاص یافت.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: از حضور وزیر محترم کشور در استان اردبیل و ملاحظه مشکلات برف از نزدیک تشکر داریم انتظار هم از دولت محترم همین بود در گذشته از حیطه مسئولیت بعضی از وزراء انتقاد می کردیم اما اعتنایی نمی شد حضور ایشان برکات خاصی هم داشت 50 میلیارد تومان جهت خسارت برف اختصاص داده شد و قرار است 15 دستگاه لودر و گریدر نیز از خارج برای استان اردبیل خریداری گردد.

وی با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر عراق و صعود به جام جهانی 2022 خاطرنشان کرد: موفقیت تیم ملی فوتبال کشور در صعود به جام جهانی 2022 را به ملت بزرگ ایران و به بازیکنان عزیز تبریک می گوییم و موفقیت های بزرگ تر برای این عزیزان آرزومندیم.

امام جمعه اردبیل افزود: حفظ غرور مقدس ملت ما و خوشحالی مضاعف ملت عزیز مخصوصاً جوانان و بالارفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی سه مقصد بزرگ و سه ثروت عظیم ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد تومان برای جبران خسارت برف اردبیل اختصاص یافت

50 میلیارد تومان برای جبران خسارت برف اردبیل اختصاص یافت