مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-28سياسي

آزادی خواهان جهان در برابر نفی حقوق بشر سکوت نکنند


مردم مظلوم دنیا سال ها با مقاومت خود در برابر استکبار جهانی ایستاده اند که از تمامی آزادی خواهان جهان خواستار حمایت از این مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار اخیر خود با جمعی از مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع)، هیأت ها را کانون تبیین عنوان کردند و اینگونه هم است و باید مداحان در هیأت ها به تبیین موضوعات مختلف بپردازند و در نهایت هیئات به مراکز مهم تبیین مفاهیم و معارف اسلامی تبدیل شود.

خطیب جمعه اصلاندوز با تاکید بر نقش علم و تفکر در جامعه امروزی، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی با نقشه های شوم خود برای تغییر افکار و تخریب اعتقادات ملت بزرگ ایران اسلامی تلاش می کنند علم و تفکر در عرصه های مختلفی نقش اساسی دارد و باید هیئات مذهبی با جهاد تبیین در جبهه حق نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام اسدزاده با تبریک فرارسیدن دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ادامه داد: دهه مبارک فجر سر آغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه جاودانه ملتی است که با انقلاب اسلامی، اعجازی بزرگ رقم زدند و برگی زرین در خاطره همه انسان های وارسته و آزادی خواه جهان گشودند که تنین انداز پیروزی اراده ملتی بزرگ بر استبداد و ظلم در سراسر جهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواهان جهان در برابر نفی حقوق بشر سکوت نکنند

آزادی خواهان جهان در برابر نفی حقوق بشر سکوت نکنند