مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-28سياسي

دولت به جای افزایش حقوق قدرت خرید را حفظ کند


دولت در سال آینده بهتر است به جای افزایش حقوق، قدرت خرید مردم را حفظ کرده و به افزایش تورم دامن نزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی نیکزاد پیش از ظهر جمعه در دیدار مردمی در اردبیل اظهار کرد: کار بررسی لایحه بودجه 1401 در کمیسیون تلفیق در حال انجام است و امیدواریم در روش جدید بررسی بودجه ایرادات و نقصان گذشته رفع شود.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده مجلس در تلاش است تا با تأیید نهایی لایحه 1401 آن را در ماه آینده تحویل دولت دهد تا برای اجرا از اول سال آینده آماده شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به مشخصات لایحه بودجه 1401 اشاره کرد و گفت: یک هزار و 372 هزار میلیارد تومان رقم بودجه سال آینده است که از این رقم یک هزار و 122 هزار میلیارد تومان جاری و مربوط به پرداخت حقوق، دستمزد نیروهای شاغل و بازنشسته است.

نیکزاد اعتبارات عمرانی را 250 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: نفت 38 درصد بودجه سال آینده را تشکیل می دهد و از محل مالیات نیز قرار است 560 هزار میلیارد تومان منابع نصیب دولت شود.

وی با اعلام اینکه دولت رشد 8 درصدی اقتصاد کشور را پیش بینی کرده است، خاطر نشان کرد: این میزان نسبت به 10 سال گذشته یک رقم قابل توجه است و در تحقق آن باید دولت تمام تلاش و همت خود را در حوزه سرمایه گذاری در بخش مسکن، صنعت، کشاورزی و همچنین افزایش بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای افزایش حقوق قدرت خرید را حفظ کند

دولت به جای افزایش حقوق قدرت خرید را حفظ کند