مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-28اجتماعي

80 روستای هشترود همچنان در محاصره برف/ تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، علیرضا توری  امروز در بازدید از راه های روستایی شهرستان هشترود اظهار داشت: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی پس از بارش برف و کولاک دو روز اخیر ادامه دارد اما همچنان راه ارتباطی 80 روستا بسته است.

وی افزود: شدت کولاک و حجم برف در برخی از مسیرهای کوهستانی شهرستان از جمله محورهای آتش بیگ، سهندآباد ، درین سو و دیزج علیقلی بیگ  در حدی است که بازگشایی با دشواری انجام می شود و در چنین شرایطی از اهالی انتظار می رود تا در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

  توری با بیان اینکه در سایه تلاش عوامل راهداری تمام راه های اصلی شهرستان باز است اضافه کرد: اکنون 5 گروه راهداری با 16 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال بازگشایی راه های بسته شهرستان هستند و در صورتی که شرایط جوی همراهی کند، تعداد قابل توجهی از راه های روستایی بازگشایی می شود.

علی ابوالحسنی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود نیز  به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای 141 که 24 ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 روستای هشترود همچنان در محاصره برف/ تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد

80 روستای هشترود همچنان در محاصره برف/ تلاش برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد