مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-28سياسي

خطیب جمعه کوار: دهه فجر، بهار جهاد تبیین است


امام جمعه کوار با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جهاد تبیین عرصه همیشگی مبارزه حق و باطل است، گفت: دهه فجر، بهار جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرکوار با بیان اینکه مهدی یاوری، سه بعد قلبی، زبانی و رفتاری دارد، گفت: در بعد قلبی فهم دین شناخت امام زمان محبت به امام زمان تصفیه درون، زدودن رذیلت های اخلاقی، آراستگی به فضیلت های اخلاقی، تولید علم سودمند و آراسته شدن به یقین و پرهیز از شک می تواند ما را از نظر قلبی یاور امام زمان قرار دهد.

 وی ادامه داد: در بعد یاوری زبانی اقرار به عقاید صحیح و اقرار به امام زمان خواندن زیارت آل یس، پرهیز از گناهان زبانی، توصیه دیگران به صبر و دعا برای ظهور و بیان معارف آن حضرت، امر به معروف و نهی ازمنکر و اهدای قرآن به آن حضرت می تواند از یاری های زبانی امام زمان باشد.

 خطیب نماز جمعه کوار افزود: در بعد یاری رفتاری، ظلم نکردن، اذیت نکردن، آزار ندادن خانواده و مردم، کمک به شیعیان، کمک به خانواده و نزدیکان، رعایت حلال و حرام، نماز اول وقت در مساجد، ادای واجبات مانند خمس و زکات، تبعیت از مراجع دین و ولی فقیه و جهاد و مقابله با دشمنان دین از مصادیق یاری رفتاری امام زمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه کوار: دهه فجر، بهار جهاد تبیین است

خطیب جمعه کوار: دهه فجر، بهار جهاد تبیین است