مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-28سياسي

جنایات آل سعود در یمن باید هرچه سریعتر متوقف شود/امید کردستانی ها به دولت سیزدهم


امام جمعه سنندج خواستار توقف کشتار مسلمانان در یمن شد و گفت: سکوت سازمان ملل در مقابل این جنایات قابل قبول نیست.

- ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: اسلام دین اعتدال و میانه روی بوده و همه انسان ها در آموزه های اسلامی دارای حرمت هستند.

وی افزود: متأسفانه دشمنان اسلام سال هاست که در منطقه ما اقدام به شعله ور کردن آتش فتنه کرده اند و پس از ناامیدی آنها از گروه های تکفیری، اکنون به سوی کشورهای مرتجع و حکام مستبد عربی روی آورده اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جنایات رژیم آل سعود و حکام مرتجع عربی در یمن یک عمل ضد بشری بوده و باید هر چه سریع تر متوقف شود.

ماموستا رستمی افزود: انتظار می رود سازمان ملل متحد در برابر این جنایات سکوت خود را بشکند و به یاری مردم بی دفاع یمن برود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های این هفته با اشاره به سفر وزیر کشور به سنندج اظهار کرد: بارش سنگین برف در کنار شادمانی و سرور عمومی موجب اختلال در برخی خدمات شهری شد که امیدواریم در آینده با مدیریت بهتر شاهد کاهش این دغدغه های مردمی باشیم.

ماموستا رستمی افزود: حضور مدیران دولت سیزدهم در میدان موجب دلگرمی همگان شده و امیدواریم این تلاش ها زمینه ساز ارتقای خدمت رسانی به مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات آل سعود در یمن باید هرچه سریعتر متوقف شود/امید کردستانی ها به دولت سیزدهم

جنایات آل سعود در یمن باید هرچه سریعتر متوقف شود/امید کردستانی ها به دولت سیزدهم