مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-28سياسي

دشمن به دنبال بزک کردن رژیم فاسد طاغوت از طریق فضای مجازی است


دشمن به دنبال بزک کردن رژیم فاسد طاغوت از طریق فضای مجازی است.

- ، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف کنونی ما مردم و مسئولین در حال حاضر پیروی از آرمان های امامین انقلاب است.

وی با بیان اینکه باید این آرمان ها را شناخت، ابراز داشت: با عمل به این آرمان ها راه برای ما مشخص شده و باعث هدایت می شود.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه دشمن به راه های مختلف به دنبال تطهیر و بزک رژیم فاسد گذشته است، تصریح کرد: یکی از این روش ها استفاده از فضای مجازی است که باید برای مردم تبیین شود چه خیانت هایی در رژیم شاهنشاهی بر علیه مردم ایران انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن و دست نشانده های داخلی آنها جنایت های رژیم سلطنتی پهلوی را پنهان می کنند، گفت: باید برای مردم روشن شود که رژیم پهلوی چه جنایت هایی بر مردم روا داشت که از آن جمله می توان به شکنجه و کشتار انقلابیون در مبارزات انقلاب اشاره کرد.

عزت کنونی ملت و دولت برگرفته از تلاش های فرزندان این سرزمین است حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه عزت کنونی ملت و دولت برگرفته از مجاهدت و تلاش های مردم و فرزندان این سرزمین است، گفت: باید حس اعتماد مردم به کارگزاران را افزایش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال بزک کردن رژیم فاسد طاغوت از طریق فضای مجازی است

دشمن به دنبال بزک کردن رژیم فاسد طاغوت از طریق فضای مجازی است