مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-28سياسي

2 هزار پروژه در کشور بر زمین مانده است


رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دو هزار پروژه در کشور بر زمین مانده است، گفت: متوسط اتمام پروژه 17 سال گزارش شده است.

- ، سید مسعود میرکاظمی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری لنگرود با اشاره به ظرفیت های کشور در حوزه معادن و نفت و گاز، اظهار کرد: مشکلات کشور به نحوه مدیریت آن برمی گردد که نتوانستیم به خوبی از ظرفیت های موجود بهره گیریم اما باید برای اصلاح وضعیت فعلی تلاش کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه جوانان انقلابی ظرفیتی عظیم برای کشور محسوب می شوند اما امروزه به تهدید تبدیل شده اند افزود: جوانان مؤمن و انقلابی و تحصیلکرده می توانند با تلاش خود تغییرات خوبی را در کشور ایجاد کنند.

وی با اشاره به وجود تنش آبی در تمام استان های کشور، گفت: عدم سرمایه گذاری و توجه به زیرساخت ها و البته تغییرات اقلیمی و خشکسالی موجب بروز چنین شرایط سختی شده است.

میرکاظمی با بیان اینکه منابع دولتی کفاف تکمیل پروژه های مربوط به بخش آب و فاضلاب را نمی دهد، بیان کرد: باید با ایجاد بسترهای مناسب زمینه مشارکت مردمی جهت سرمایه گداری در این حوزه فراهم شود.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم درصدد ایجاد ثبات در کشور است، ادامه داد: تورم بالای 45 درصد و حذف ارز ترجیحی شرایطی را به وجود آورده که نیاز است ابتدا اعتماد مردم جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار پروژه در کشور بر زمین مانده است

2 هزار پروژه در کشور بر زمین مانده است