مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-28سياسي

وبینار مجازی «شکوه انقلا ب اسلامی ورسانه» در دهه فجربرگزار می شود


مسئول کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از برگزاری وبینار مجازی «شکوه انقلا ب اسلامی و رسانه» در دهه مبارک فجر خبر داد.

- ورامین- مسئول کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از برگزاری وبینار مجازی شکوه انقلا ب اسلامی و رسانه در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیان پهلوان افشاری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن را حاصل خودباوری و تکیه به توان جوانان و نخبگان دانشگاهی دانست و گفت: رخداد انقلاب اسلامی به ملت ایران این باور را داد که می توانند بسیاری از قله های عظیم علمی را فتح نمایند و وجود استعدادهای بالقوه دانشگاهی موجود در کشور بر این توان افزوده است.

وی افزود: در زمان پهلوی، در زمینه های دانشگاهی و علمی، کشور ما دارای عقب ماندگی های فراوانی بود و در بسیاری از احتیاجات اولیه، ایران وابسته به کشورهای خارجی بودیم.

پهلوان افشاری تأکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی را در شناخت و حمایت از نخبگان را زمینه ساز بسیاری از گشایش های علمی برای آینده کشور دانست و اضافه کرد: در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی با وجود وقوع جنگ تحمیلی، در تجهیز ابتدایی ترین ادوات نظامی کشور ما دچار مشکل بود اما به مدد حمایت های رهبری معظم و سرمایه گذاری در شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار مجازی «شکوه انقلا ب اسلامی ورسانه» در دهه فجربرگزار می شود

وبینار مجازی «شکوه انقلا ب اسلامی ورسانه» در دهه فجربرگزار می شود