مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-28سياسي

آیت الله سعیدی: دولت از گرانی های سرسام آور غفلت نکند


امام جمعه قم به وظیفه شرعی و انقلابی دولت در مقابل مردم و بازار اشاره کرد و گفت: دولت نباید از گرانی های سرسام آور غفلت کند و همانطور که در سخنرانی ها از مشکلات معیشتی نام می برند در عمل هم گام های اساسی و جدی برای رفع این مشکلات بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد در ادامه تفسیر سوره توبه به آیه 40  این سوره اشاره و اظهار کرد: خداوند در آیات قبل روی مسأله جهاد در برابر دشمنان توصیه و تأکید داشته و در این آیه می فرماید اگر خدا را یاری نکنید خدا قادر است پیامبر خود را یاری کند.

وی با بیان اینکه کفار نقشه قتل پیامبر(ص) را در لیله المبیت کشیده بودند، گفت: خداوند پیامبر(ص) را از این توطئه خبر کرد و به ایشان دستور داد که از مکه به مدینه مهاجرت کنند و امیرالمؤمنین را به جای خود در مکه گذاشتند و خودشان به غاری در اطراف مکه رفته و سپس به مدینه هجرت کردند.

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: خداوند در این آیه به یکی از نصرت های خودش به پیامبر(ص) در این مهاجرت اشاره می کند و می فرماید ای مردم اگر شما پیامبر را یاری نکنید خداوند او را یاری می کند؛ در هنگامی که پیامبر(ص) از شهر بیرون رفتند و فقط یک نفر با ایشان بود به او فرمودند نگران نباش زیرا ما در راه خدا به وظیفه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دولت از گرانی های سرسام آور غفلت نکند

آیت الله سعیدی: دولت از گرانی های سرسام آور غفلت نکند