مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-28سياسي

دهه فجر فرصت طلایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است


امام جمعه ساوه با بیان اینکه بزرگداشت ایام الله دهه فجر و برپایی مراسم سالگرد انقلاب اسلامی و شرکت در آن مصداق کامل وحدت و اتحاد مومنان در جامعه اسلامی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام رحیمی در خطبه دوم نمازجمعه ساوه اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، شب های قدر نظام اسلامی است که در این ایام، سرنوشت کشور اسلامی به طور کلی دگرگون شد و سرانجام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به پیروزی رسید و این انقلاب یک پدیده الهی و مبارک بودکه جهان استکباری را به لرزه در آورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

وی با بیان اینکه بزرگداشت ایام الله دهه فجر و برپایی مراسم سالگرد انقلاب اسلامی و شرکت در آن مصداق کامل وحدت و اتحاد مومنان در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: این دهه فجر و جشن های آن فرصت طلایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رحیمی به دیدار مداحان اهل بیت (ع) با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: رهبر عزیز در این دیدار نکات بسیار مهم و کلیدی بیان داشتند که یکی از مهم ترین کلیدواژه های آن که مدتی است حضرت آقا روی آن نکته تاکید و اصرار دارند جهاد تبیین است.

وی افزود: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه های تابعه آن ظهور دارد، از عملیات روانی، هدفی مهم تر و بنیادی تر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت طلایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

دهه فجر فرصت طلایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است