مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-28سياسي

توسعه قدرت علمی از رهاوردهای جهاد تبیین است


توسعه بی نظیر قدرت علمی را از رهاوردهای جهاد تبیین برشمرد.

- ، حجت الاسلام احسان تندگام در خطبه های امروز نماز جمعه شهر دبیران از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت با اشاره فرا رسیدن دهه مبارک فجر ضمن تبریک این ایام، انقلاب اسلامی را یک حقیقت لازم در جهت نجات فرهنگ، اقتصاد و موقعیت علمی کشور دانست.

وی در رابطه با تبیین اهمیت انقلاب اسلامی بیان کرد: این رویداد بی نظیر در حوزه های مختلف مرزی و برون مرزی موجب رشد و توسعه پاسداری از فرهنگ دینی و مذهبی می شود.

خطیب جمعه دبیران عنوان کرد: با توجه به تضاد منافع حکومت های استبدادی و استعماری با آموزه های اسلامی، سلطنت پهلوی هموار در پی محو آثار مذهبی از جامعه ایران بودکه با ظهور انقلاب اسلامی این روند پایان پذیرفت.

وی، توسعه بی نظیر قدرت علمی را از دیگر رهاوردهای جهاد تبیین برشمرد و بیان کرد: امروز با وجود همه کارشکنی های قدرت های خارجی و خود تحقیری ایادی آنها در انکار این رویداد، با توجه به پیشرفت های علمی کشور در حوزه های نانو، هسته ای، نظامی و پزشکی و سایر رشته ها، این قدرت علمی قابل انکار نبوده و کشور ما در این حوزه چندین برابر سایر کشورهای جهان در حال توسعه است و با همت جوانان کشور در آینده ای نزدیک در اوج قله های علمی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه قدرت علمی از رهاوردهای جهاد تبیین است

توسعه قدرت علمی از رهاوردهای جهاد تبیین است