مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-28سياسي

اروپا و آمریکا به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هستند


نقشه اروپا و آمریکا این است که به ایران اتهام بزنند، ضرب الاجل تعیین کنند و مذاکرات را فرسایشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های امروز نمازجمعه دهه فجر را بهار جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: جهاد تبیین عرصه همیشگی مبارزه حق و باطل است.

وی با استناد به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند هیأت ها باید کانون جهاد تبیین باشد، بیان کرد: جهاد تبیین با شش محور، باورها، تشخیص ها، اراده ها، اعتمادها امیدها و اتحادها سر و کار دارد.

امام جمعه کوار با بیان اینکه آوردگاه مبارزه و زمینه جنگ نفس گیر و بی امان در جهاد تبیین به ظهور می رسد، تاکید کرد: در جهاد تبیین باید از روش های حکمت، استدلال، موعظه، سخن نرم، جدال احسن و بحث مفید و مؤثر استفاده و به محتوا، مضمون، قالب و روش توجه کنیم.

وی اشاره به اینکه محور عملیاتی جریان تحریف این است که رژیم منحوس پهلوی را بزک کنند، متذکر شد: ما باید مطالعه و بررسی کنیم که چرا انقلاب شد؟ خطیب جمعه کوار تصریح کرد: دیکتاتوری سیاه و خفقان شدید ضد مردم در دوران پهلوی با وابستگی ذلت آمیز دستگاه طاغوت به خارجی ها و اجنبی ها، وجود بدترین مفاسد در دربار، بی اعتنایی به مردم، خودکم بینی و بزرگ بینی غرب باعث شد تا مردم علیه حکومت وابسته پهلوی به رهبری حضرت امام قیام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا و آمریکا به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هستند

اروپا و آمریکا به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هستند