مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-28سياسي

ضرورت تبیین درست دستاوردهای انقلاب به نسل آینده


امام جمعه زنجان با تاکید بر رعایت تقوی الهی، گفت: اقدامات و دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی باید در دهه فجر، به خوبی برای نسل جدید تبیین شود.

- آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (8 بهمن ماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 19 دی ماه و در دیدار با مردم قم، اظهار کرد: تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب اسلامی، نشانگر این است که باید بازشناسی انقلاب اسلامی برای نسل های سوم و چهارم انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به جهاد تبیین، مسئله مهمی است، بیان کرد: پایه گذار جهاد تبیین در ابتدا امام سجاد (ع) بودند و در زمان امام باقر (ع) و امام صادق (ع) نیز بسیار پررنگ تر شد، این در حالی است که امروز بهره گیری از جهاد تبیین در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن، ضروری است.

خطیب نماز جمعه زنجان با یادآوری اینکه همه تلاش و هدف اتاق فکر دشمن برای تضییع دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: کارنامه انقلاب شکوهمند اسلامی از سال 1341 تاکنون درخشان و قابل دفاع بوده و تضعیف دستاوردهای آن، خیانت آشکار به خون مقدس شهدا و آرمان های ملت شریف ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین درست دستاوردهای انقلاب به نسل آینده

ضرورت تبیین درست دستاوردهای انقلاب به نسل آینده