مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-28سياسي

سفرهای استانی موجب کاهش فاصله میان مسئولان و مردم می شود


تولیت آستان قدس رضوی در دیدار رییس قوه قضاییه سفرهای استانی مسئولان را موجب کاهش فاصله میان مسئولان و مردم، کسب اطلاعات دقیق تر و در نهایت اتخاذ تصمیمات بهتر و مؤثرتر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار رییس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قضایی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از علمای برجسته مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: سفرهای استانی مسئولان و رؤسای قوای مجریه و قضاییه مصداقی برای تعبیر طبیب دوّار بطبّه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به سفرهای استانی مسئولان و لمس مشکلات مردم از نزدیک توسط تصمیم گیرندگان تأکید داشته اند.

خداوند را شاکریم که در دوران کنونی، این تأکید مدیریتی در خصوص سفرهای استانی مسئولان محقق شده و ان شاءالله این سفرها موجب گشایش بهتر و فعال تر در کارهای مردم شود.

تولیت آستان قدس رضوی به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص از بین رفتن فاصله میان مسئولان و آحاد مختلف جامعه نیز اشاره کرد و گفت: کاهش فاصله و ارتباط بی واسطه مسئولان ارشد با مردم موجب کسب اطلاعات دقیق تر از مشکلات شده و ذهنیتی روشن از معضلات به آنها برای تصمیم گیری های بهتر و مؤثرتر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استانی موجب کاهش فاصله میان مسئولان و مردم می شود

سفرهای استانی موجب کاهش فاصله میان مسئولان و مردم می شود