مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-28اقتصادي

تورم بیماری مزمن اقتصاد کشور است/ ایجاد شفافیت با درج قیمت تولیدکننده


وزیر صمت، تورم را بیماری مزمن اقتصاد ایران دانست که مدت کم و کوتاه حل نمی شود و نیازمند اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور است و تصریح کرد: خبر خوب این است که در چند ماه گذشته اتفاقات بزرگی در جهت اصلاح ساختار اقتصادی کشور رخ داده است.

- ایسنا/گیلان وزیر صمت، تورم را بیماری مزمن اقتصاد ایران دانست که مدت کم و کوتاه حل نمی شود و نیازمند اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور است و تصریح کرد: خبر خوب این است که در چند ماه گذشته اتفاقات بزرگی در جهت اصلاح ساختار اقتصادی کشور رخ داده است.

سید رضا فاطمی امین در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا، با اشاره به نگاه مثبت و حمایتی وزیر جهاد کشاورزی از منابع طبیعی در حوزه باغات توت و ابریشم، اظهار کرد: در وزارت صنعت، معدن و تجارت یک اصلاح ساختار انجام دادیم و دفتر تخصصی صنایع سلولزی و دفتر ویژه تجهیزات کشاورزی و راه سازی را راه اندازی کردیم که تا پایان سال آینده اجرایی می شود.

وی با اشاره به وضعیت موجود و نگاه کلان آتی کشور، افزود: از سال 97 تاکنون با تورم های بالای 25 درصد مواجه هستیم که در تاریخ اقتصاد ما بی نظیر بوده است؛ حتی امسال به بالای 60 درصد تورم رسیدیم و لذا چهار سال پیاپی تورم بالا فشار زیادی را بر مردم وارد کرده است و همه مدیران و فعالات اقتصادی و مردم باید برای رفع این مشکل همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم بیماری مزمن اقتصاد کشور است/ ایجاد شفافیت با درج قیمت تولیدکننده

تورم بیماری مزمن اقتصاد کشور است/ ایجاد شفافیت با درج قیمت تولیدکننده