مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-28اقتصادي

اجرای طرح ضربتی بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی در استان مرکزی


رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک از آغاز طرح تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با همکاری دستگاه های مرتبط خبر داد.

- سید شهریار حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  متاسفانه در طی 2 هفته اخیر روند ابتلا به ویروس کووید 19 به ویژه سویه اُمیکرون افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش موارد سرپایی، به منظور نظارت بر رعایت موازین بهداشتی با در اختیار گرفتن 7 خودرو طرح ضربتی نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان آغاز و تا زمانی که شرایط به همین منوال و افزایشی باشد ادامه دار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: نتیجه بازدیدها هر هفته در جلسه ستاد مقابه با کرونا استان و شهرستان گزارش داده می شود تا ضمن گرفتن تصمیم های نهایی، مجدداً دچار خسارت و حوادث ناگوار پیک های قبلی نشویم.

وی اظهار کرد: حدود 3 هفته گذشته از میان تعداد تست های پی سی آر گرفته شده تنها حدود 5 درصد موارد مثبت گزارش می شد که متاسفانه در حال حاضر این عدد به 45 درصد افزایش یافته است که نشان از گسترش سویه و قدرت انتقال بالای آن است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی در استان مرکزی

اجرای طرح ضربتی بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی در استان مرکزی