مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-28سياسي

برخورد با مستحدثات احداثی کاخ ایرانیان


مستحدثات احداثی غیر قانونی کاخ ایرانیان در منطقه حفاظت شده ارژن _ پریشان قلع و قمع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی فرزام گفت: در مورخ 5 بهمن ماه 1400  به منظور اجرای دستور احکام صادره از  شعبه 12 دادگاه عمومی حقوقی شیراز و اجراییه صادره از شعبه 9 اجرای احکام حقوقی شیراز،  4332 مترمربع از اراضی تصرف شده و مستحدثات احداثی غیر قانونی کاخ ایرانیان در منطقه حفاظت شده ارژن _ پریشان قلع و قمع شد.

 سرپرست منطقه حفاظت شده ارژن افزود: اراضی تصرف شده ضمن اعاده وضع به حال سابق به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران بازپس گرفته شد.

وی اظهار داشت: این عملیات  از ساعت 11 صبح در با همکاری پرسنل پاسگاه انتظامی دشت ارژن ، کارشناسان و ماموران اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس آغاز شد و تا ساعت 16 همان روز ادامه یافت.

سرپرست منطقه حفاظت شده ارژن خاطرنشان کرد: امروزه مناطق حفاظت شده باتوجه به خدمات گسترده ای که رفاه زیستمندان کره زمین را فراهم میکند و به عنوان میراث عمومی تکیه گاه اصلی مقابله با تغییرات آب و هوایی ، مورد توجه روز افزون واقع شده است.

این مقام مسوول همچنین اضافه کرد: تغییرکاربری اراضی  جنگلی  و مرتعی موجب کاهش شدید خدمات و کارکرد اکوسیستم های طبیعی می شود که با توجه به بحران های زیست محیطی بوجود آمده ناشی از فعالیت های مخرب توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مستحدثات احداثی کاخ ایرانیان

برخورد با مستحدثات احداثی کاخ ایرانیان