مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-28فرهنگي

بازگشت متفاوت «آقای مجری»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از دهه هفتاد که پای عروسک ها به تلویزیون باز شد مجموعه های نمایشی و عروسکی متعدد و مختلفی در کنار برنامه های شاد و مفرح با حضور عروسک ها بروی آنتن رفت، - ایرج طهماسب کارگردان و نویسنده مجموعه کلاه قرمزی بزودی تولید مجموعه ای عروسکی را در شبکه نمایش خانگی آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از دهه هفتاد که پای عروسک ها به تلویزیون باز شد مجموعه های نمایشی و عروسکی متعدد و مختلفی در کنار برنامه های شاد و مفرح با حضور عروسک ها بروی آنتن رفت، هر کدام به نوبه خود و در زمانی که پخش می شدند با توجه به محتوایی که ارائه می کردند موفقیت هایی را برای خود رقم زدند.

از بین این آثار می توان چند نمونه شاخص مثل خونه مادربزرگه، هادی هدی، السون و ولسون، سنجد، چرا، شهر موش ها، قورباغه سبز، زی زی گولو و .

را نام برد که هر کدام با کارگردانی و نویسندگی عده ای از فعالین حوزه عروسکی قصه خاصی با توجه به طراحی عروسک هایشان داشتند.

قصه هایی که هنوز هم در ذهن کودکان آن زمان که معروف به دهه شصتی ها هستند ماندگار شده است.

چرا برخی ها پای علاقه شان به کار عروسکی ایستادند؟رفته رفته و با گذشت زمان دغدغه سازندگان برای تولید مجموعه های عروسکی کمتر شد شاید برخی هایشان هم به بازگشت سرمایه بیشتر فکر می کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت متفاوت «آقای مجری»

بازگشت متفاوت «آقای مجری»