مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-28ورزشي

رییس جهانی فدراسیون هندبال: از موفقیت های ایران خوشحالم


از موفقیت های هندبال ایران در این مدت خوشحالم، جهانی شدن هندبال زنان و مردان ایران حاصل برنامه ریزی درست است.

  - رییس جهانی فدراسیون هندبال: از موفقیت های ایران خوشحالم رییس جهانی فدراسیون هندبال گفت: از موفقیت های هندبال ایران در این مدت خوشحالم، جهانی شدن هندبال زنان و مردان ایران حاصل برنامه ریزی درست است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا با رییس فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست یک ساعته که در فضایی صمیمانه برگزار شد دکتر حسن مصطفی رییس فدراسیون بین المللی هندبال ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های اخیر هندبال ایران خطاب به رییس فدراسیون هندبال ایران، اظهار کرد: از موفقیت های هندبال ایران در این مدت بسیار خوشحالم و از تلاش های شما به عنوان رییس فدراسیون هندبال ایران تشکر می کنم.

بی تردید جهانی شدن تیم های ملی مردان و زنان ایران حاصل برنامه ریزی درست فدراسیون هندبال ایران است و من نیز قول می دهم نهایت حمایت را از هندبال ایران داشته باشم.

در ابتدای این نشست علیرضا پاکدل ضمن ابراز خشنودی از دیدار با دکتر حسن مصطفی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هندبال ایران را به رییس فدراسیون بین المللی ارائه نمود و در پاسخ به ابراز خرسندی دکتر حسن مصطفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهانی فدراسیون هندبال: از موفقیت های ایران خوشحالم

رییس جهانی فدراسیون هندبال: از موفقیت های ایران خوشحالم