مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-28فرهنگي

این محفل کوچک را از ما نگیرید


یک کارگردان فیلم کوتاه با ابراز امیدواری از اینکه محفل کوچک هنر و تجربه تعطیل نشود، گفت: عنوان مجموعه فیلم های کوتاه «وضعیت قرمز» بسیار به جا و متناسب با وضعیت فیلمسازان این عرصه است.

- یک کارگردان فیلم کوتاه با ابراز امیدواری از اینکه محفل کوچک هنر و تجربه تعطیل نشود، گفت: عنوان مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز بسیار به جا و متناسب با وضعیت فیلمسازان این عرصه است.

سعید نجاتی - نویسنده و کارگردان سینمای کوتاه که پیش تر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر هم شده است، درباره مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز که در سینماهای هنروتجربه روی پرده است با ابراز خوشحالی از شروع دوباره اکران فیلم های در سینما به ایسنا گفت: هر مساله ای که سبب شود دوستان و علاقمندان دورهم جمع شوند و فیلم ببینند، خوشایند است به ویژه اینکه اکران فیلم های کوتاه باشد.

در عین حال امیدوارم محفل کوچک اما پرمحتوای هنروتجربه را از ما سینمایی ها نگیرند.

وی با اشاره به مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز ، آنها را فیلم های کوتاه درجه یک برشمرد و افزود: این فیلم ها بسیار مورد توجه قرار گرفتند و دیده شدند.

ما هر سال 15 تا 20 فیلم کوتاه خوب داریم و فیلم های بسته وضعیت قرمز نیز در بین فیلم های خوب قرار می گیرند و حضور موفقی در فستیوال ها داشته و جایزه هم گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این محفل کوچک را از ما نگیرید

این محفل کوچک را از ما نگیرید