مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-28اقتصادي

ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان دیتا کردستان به 30 هزار مشترک افزایش یافت


با اجرای تامین تجهیزات برقراری لینک های ارتباطی دیتا، ظرفیت سرویس دهی به مشتریان FTTF ،ADSL و VDSL در استان دز 90k به 120k ارتقاء داده شد.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، استفاده روزافزون مشتریان از سرویس های مبتنی بر دیتا و اینترنت رشد قابل توجهی داشته است افزود: در راستای تامین لینک های ارتباطی نسبت به ارتقا و افزایش ظرفیت سرویس دهی برای مشتریانِ online با تامین لینک های ارتباطی، توسعه تجهیز as استان و سرمایه گذاری های لازم، اقدام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: با اجرای این پروژه ظرفیت سرویس دهی به مشتریان FTTF ،ADSL و VDSL از 90k به  120k ارتقاء داده شد.

وی با اعلام اینکه مشتریانِ فعال شبکه دیتای استان از مرز k100 گذشته است اظهار داشت: به همین دلیل ظرفیت سخت افزاری تجهیز Bras استان و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و امکان دسترسی به شبکه  بویژه در ساعات پرترافیک امکان کاهش سطح شاخص های کیفی را به دنبال داشت که به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و رعایت اصل مشتری مداری، در کمترین زمان ممکن ظرفیت سرویس دهی به مشتریان online معادل 30k افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: با تلاش همکاران این مجموعه عملیات نصب و راه اندازی و برقراری لینک های ارتباطی و همچنین بهره برداری در سطح سرویس های لایه 2 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان دیتا کردستان به 30 هزار مشترک افزایش یافت

ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان دیتا کردستان به 30 هزار مشترک افزایش یافت