مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-28بين الملل

کری ترسناک ترین مرد جهان برای سجاد غریبی؛ شب سختی مقابل من خواهد داشت


مارتین فورد، ملقب به ترسناک ترین مرد جهان در مصاحبه با دیلی استار اسپورت قول داده است که بهترین نمایش خود را مقابل سجاد غریبی داشته باشد.

- کری ترسناک ترین مرد جهان برای سجاد غریبی؛ شب سختی مقابل من خواهد داشت مارتین فورد، ملقب به "ترسناک ترین مرد جهان" در مصاحبه با دیلی استار اسپورت قول داده است که بهترین نمایش خود را مقابل سجاد غریبی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی استار، سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد مشهور به ترسناک ترین مرد روی کره زمین ، روز دوم آوریل(13 فروردین 1401) در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد.

مارتین فورد قول داده است که سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی را در مسابقه بوکس سنگین وزن، با قاطعیت شکست دهد و از رقیبش خواسته است ابتدا شلوار بزرگ خود را بپوشد.

فورد 39 ساله در تاریخ 2 آوریل در ورزشگاه O2 Arena با سجاد غریبی دیدار خواهد کرد که این مبارزه با توجه به وزن دو ورزشکار سنگین ترین مبارزه سنگین وزن جهان لقب گرفته است.

فورد و غریبی، 30 ساله، تجربه قبلی مبارزه در رینگ بوکس را ندارند، اما بدنساز بریتانیایی سابقه تمرین در هنرهای رزمی ترکیبی دارد.

حضور در شبکه های اجتماعی او را به یک ستاره شناخته شده در سراسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون فورد به دنبال آن است که مبارزات حرفه ای را نیز به حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کری ترسناک ترین مرد جهان برای سجاد غریبی؛ شب سختی مقابل من خواهد داشت

کری ترسناک ترین مرد جهان برای سجاد غریبی؛ شب سختی مقابل من خواهد داشت