مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-28سياسي

ابوترابی: مدیریت جامع شهری تحول مهم در نظام اداری است


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه مدیریت جامع شهری یک تحول بنیادی در نظام اداری است، گفت: در واقع یک تمرکززدایی انجام می دهیم تا اختیارات امور محلی به خود محلی ها داده شود و به این طریق مشکلات شهرداری و مردم حل شود.

- ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مدیریت جامع شهری یک تحول بنیادی در نظام اداری است، اظهار داشت: در واقع یک تمرکززدایی انجام می دهیم تا اختیارات امور محلی به خود محلی ها داده شود و به این طریق مشکلات شهرداری و مردم حل شود.

وی با بیان اینکه قسمتی از آن به شفافیت حداکثری برمی گردد، افزود: مصوبات شورا نظیر حقوق، دستمزد، پاداش، بودجه در سامانه قرار می گیرد و مردم می توانند با یک اپلیکیشن که در تلفن همراه خود نصب می کنند مصوبات شورا را تایید یا رد کنند و اگر 51 درصد مردم آن شهر یا روستا آن مصوبه را رد کنند دیگر در آن دوره شورا قابل تصویب نیست.

ابوترابی بیان داشت: در این برنامه، شهردار بخش، شهردار شهرستان و شهردار استان دیده شده و نظام هماهنگ پرداخت حقوق این دستگاه ها با یکدیگر ادغام می شوند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کاری که الان روی دوش معاون عمرانی استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی: مدیریت جامع شهری تحول مهم در نظام اداری است

ابوترابی: مدیریت جامع شهری تحول مهم در نظام اداری است