مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 23:322022-01-27اجتماعي

رانندگان تاکسی ها و مردم بازیگران اصلی ارتقاء فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه هستند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: فرهنگ، اصلی ترین رکن راهنمایی و رانندگی است.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان: فرهنگ ترافیک، نیازمند راهکارهای علمی است رانندگان تاکسی ها و مردم بازیگران اصلی ارتقاء فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه هستند ایسنا/لرستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: فرهنگ، اصلی ترین رکن راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ چغلوند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: رعایت فرهنگ ترافیک نیازمند راهکارهای علمی و درمان معضل ترافیک در مرکز استان است.

وی الزام طرح جامع در استان را از نظر هوشمندسازی معابر و پارکینگ ها مهم برشمرد و بیان کرد: هسته مرکزی شهر خرم آباد درسیطره صنوف پزشکان و آموزشگاه ها قرار دارد این معضل ترافیک را تشدید کرده است.

بیش از 70 درصد ناوگان عمومی استان فرسوده است رییس پلیس راهور استان اضافه کرد: بیش از 70 درصد ناوگان عمومی استان فرسوده است.

چغلوند بیان کرد: خودروهای تک سرنشین و نداشتن پارکینگ مناسب و به تبع آن خیابان های کم عرض و تکثر خودروها سبب ایجاد گره کور ترافیک شده است.

وی کنترل ترافیک را یکی از مطالبات مردم شهر خرم آباد عنوان کرد و گفت: با این اوصاف رضایتمندی مردم از پلیس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که این امر موید همکاری خوب مردم در حوزه ترافیک است از شهروندان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان تاکسی ها و مردم بازیگران اصلی ارتقاء فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه هستند

رانندگان تاکسی ها و مردم بازیگران اصلی ارتقاء فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه هستند