مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 21:272022-01-27اجتماعي

تخریب کاخ ایرانیان ارژن


سرپرست منطقه حفاظت شده ارژن اعلام کرد که سازه معروف به کاخ ایرانیان که به شکل غیرقانونی در منطقه حفاظت شده ارژن-پریشان، تخریب شد.

- ایسنا/فارس سرپرست منطقه حفاظت شده ارژن اعلام کرد که سازه معروف به "کاخ ایرانیان" که به شکل غیرقانونی در منطقه حفاظت شده ارژن-پریشان، تخریب شد.

علی فرزام گفت: روز پنجم بهمن، دستور اجرای احکام صادره از شعبه 12 دادگاه عمومی حقوقی شیراز و شعبه 9 اجرای احکام حقوقی شیراز، در خصوص تخریب کاخ ایرانیان، اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از محیط زیست فارس، فرزام گفت: با اجرای این احکام، 4332 مترمربع از اراضی تصرف شده و مستحدثات احداثی غیر قانونی کاخ ایرانیان در منطقه حفاظت شده ارژن _ پریشان قلع و قمع شد.

فرزام افزود: اراضی تصرف شده ضمن اعاده وضع به حال سابق به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران بازپس گرفته شد.

او گفت: این عملیات از ساعت 11 صبح با همکاری پرسنل پاسگاه انتظامی دشت ارژن، کارشناسان و ماموران اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس آغاز شد و تا ساعت 16 همان روز ادامه یافت.

سرپرست منطقه حفاظت شده ارژن خاطر نشان کرد: امروزه مناطق حفاظت شده باتوجه به خدمات گسترده ای که رفاه زیستمندان کره زمین را فراهم می کند و به عنوان میراث عمومی تکیه گاه اصلی مقابله با تغییرات آب و هوایی، مورد توجه روز افزون واقع شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب کاخ ایرانیان ارژن

تخریب کاخ ایرانیان ارژن