مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-27ورزشي

ایران خانوادگی عراق را شکست داد/صعود جادویی به جام جهانی


تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل عراق به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز در هفتمین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف عراق رفت و در نهایت با نتیحه یک بر صفر حریف را شکست داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با این نتیجه سریعترین صعود به جام جهانی را رقم زد و با نتایج قابل قبول، جادویی ترین نتایج ممکن را با دراگان اسکوچیچ رقم زد.

  تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت اسکوچیچ در 14 بازی گذشته 13 برد و یک تساوی کسب کرد و در نهایت در روزی که بانوان و خانواده ها در ورزشگاه بودند جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کرد.

ایران با این برد با هفت امتیاز 19 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد و عراق هم با همان چهار امتیاز در جایگاه پنجم گروه اول باقی ماند.

داور: کریستوفر بیث جیمز(استرالیا) کمک ها: آنتون شتینین و آشلی بیچام(هر دو از استرالیا) کارت زرد: سعد عبدالامیر و بشار رسن از عراق/ شجاع خلیل زاده از ایران کارت قرمز: - گل: مهدی طارمی(48) ترکیب ایران: امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، امید نورافکن، محمد حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، سعید عزت اللهی(87- کمال کامیابی نیا) وحید امیری، علی قلی زاده، سامان قدوس(78- میلاد سرلک) علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی(3+90- کریم انصاری فرد) س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خانوادگی عراق را شکست داد/صعود جادویی به جام جهانی

ایران خانوادگی عراق را شکست داد/صعود جادویی به جام جهانی