مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:372022-01-27سياسي

برای رفع 75 مساله مهم شهری در کرمانشاه برنامه داریم


شهردار کرمانشاه با اشاره به سعی مجموعه مدیریت شهری برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، گفت: برای رفع 75 مساله مهم شهری در کرمانشاه برنامه داریم.

- ، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر شهرداری به مردم کرمانشاه، اظهار کرد: در محورهای مختلف شهری برنامه ریزی صورت گرفته تا در نهایت بتوانیم موجب تسهیل زندگی مردم در کرمانشاه شویم.

وی از برنامه ریزی های صورت گرفته در هشت محور حوزه کار شهرداری خبر داد و افزود: از جمله مهم ترین این محورها بحث ترافیک، کسب و کار و اشتغال شهری و معماری و شهرسازی است.

نوروزی گفت: در بحث ترافیک برنامه داریم که سرعت حرکت را در شهر افزایش داده و از طرفی توقف گاه های وسایل نقلیه عمومی را افزایش دهیم تا مردم راحت تر بتوانند از طریق این وسایل به محل های مورد نظر خود برسند.

وی افزود: در بحث کسب و کار و اشتغال شهر ساماندهی اماکن تجاری و نیز تابلوها و معابر در دستور کار است که این کار از اواخر امسال و اوایل سال آینده اجرایی می شود.

شهردار کرمانشاه به فعالیت بسیاری از دستفروشان در معابر شهر اشاره کرد و افزود: دستفروشان به دلیل نیاز مالی که دارند باید فعالیت داشته باشند، اما ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع 75 مساله مهم شهری در کرمانشاه برنامه داریم

برای رفع 75 مساله مهم شهری در کرمانشاه برنامه داریم