مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-27اجتماعي

البرز باید از معبر گردشگران به مقصد گردشگری تبدیل شود


استاندار البرز با بیان اینکه استان باید از معبر گردشگران به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: ظرفیت های گردشگری البرز به مسافران نوروزی معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا نام امیکرون به سرعت در حال شیوع است و شهرستان کرج نیز در وضعیت زرد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس هنوز وضعیت برای تعطیلات نوروزی به صورت کامل مشخص نیست و ممکن است به فراخور زمان، محدودیت هایی اعمال شود.

عبداللهی گفت: در هر صورت باید فضای محله ها و شهرهای استان را برای استقبال از نوروز مهیا کنیم و برای این منظور شهرداری ها مسئولیت خطیری دارند.

وی افزود: ضرورت دارد که نقاط مختلف استان چهره نویی به خود بگیرند، نظافت، زیباسازی و ایجاد المان های شکیل و مناسب در نقاط مختلف استان بویژه ورودی ها، ضرورت دارد.

استاندار البرز گفت: اگر شرایط سفر فراهم باشد، باید تمامی مراکز تفرجگاهی، طبیعی، تاریخی، اقامتگاهی، رستوران ها و… برای پذیرایی از مسافران آماده باشند.

وی افزود: البرز باید از معبر گردشگران به مقصد گردشگری تبدیل شود و برای این منظور باید بروشورهایی با عنوان معرفی جاذبه های گردشگری البرز طراحی شود و در اختیار مسافران قرار گیرد.

عبداللهی گفت: بروشورها باید بسیار جامع باشند و تمامی ویژگی های استان را همراه با راهنمای اماکن تفریحی و اقامتگاهی، تلفن های ضروری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز باید از معبر گردشگران به مقصد گردشگری تبدیل شود

البرز باید از معبر گردشگران به مقصد گردشگری تبدیل شود