مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:372022-01-27سياسي

ضرورت تدابیر موثر برای جلوگیری از حملات سایبری دشمن


اکبر نصراللهی معتقد است که کشور با مخاطرات نوظهور مواجهه است و باید برای جلو گیری از این نوع مخاطرات تدبیر شود.

- اکبر نصراللهی رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: اقدام امروز منافقین با توجه به کثرت شبکه های رادیو و تلویزیونی ابررسانه سازمان صدا و سیما و سابقه نفوذ در زندان اوین و حمله سایبری آبان گذشته به جایگاه های سوخت عجیب و غیرقابل انتظار نبوده است.

  نویسنده کتاب مدیریت پوشش اخبار بحران در رسانه های حرفه ای با تشکر از سرعت عمل نسبی صداوسیما در اطلاع رسانی و مدیریت موضوع، بیان کرد: کشور با مخاطرات و بحران های نوظهور مواجهه است باید تدابیر اندیشیده شود تا جلوی تبدیل این نوع مخاطرات به بحران گرفته شده و درصورت وقوع با اطلاع رسانی صحیح و سریع و روایت اول، دشمن را در حمله به افکار عمومی ناکام گذاشت.

  وی اظهار کرد: منافقین حرف ها و شعارهایی بی اثری که امروز در چند ثانیه از شبکه یک سیما انتشار دادند، هر روز در رسانه هایی که با پول آمریکا و رژیم صهیونیستی تأسیس کردند، پخش می کنند.

  نصراللهی ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین با پناه بردن به صدام و ترور و شهادت رساندن حدود 29 هزار نفر از مردم بی گناه و مسئولان کشور از جمله رییس جمهور، نخست وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدابیر موثر برای جلوگیری از حملات سایبری دشمن

ضرورت تدابیر موثر برای جلوگیری از حملات سایبری دشمن