مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-27سياسي

قراردادهای شهرداری زنجان به سامانه شفافیت لینک شود


تمام بخش های شهرداری و قرار دادها به یک سامانه شفافیت لینک شود و در دسترس شهروندان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروز فر ظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار زنجان در محل مرکز همایش های بین المللی روزبه زنجان، بر لزوم رعایت ذی نفعان شهرداری از جمله همکاران و شهروندان و پیمانکاران تاکید کرد و گفت: در خصوص پیمانکاران باید عدالت رعایت شود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در تصمیم سازی مردم را مشارکت دهیم چرا که زمینه فساد بسته خواهد شد، ابراز داشت: اگر نبود اتمام حجت این مسؤلیت را قبول نمی کردم.

فیروزفر گفت: مبنا در اجرای امور و قانون مداری هم باید در اجرای عدالت مورد توجه قرار گیرد و اجرای قانون شیرین است هرچند ممکن است برای برخی تیزی داشته باشد.

شهردار زنجان با بیان اینکه تمام بخش های شهرداری و قرار دادها به یک سامانه شفافیت لینک شوند و در دسترس شهروندان باشند، یادآورشد: بحث رعایت حقوق شهروندی نیز در مسائل باید مورد توجه قرار گیرد و امروز حلقه مفقوده ما مسئله یابی است و بدانیم مشکل اصلی شهر ما چیست.

وی به نیاز مالی پروژه سبزه میدان اشاره کرد و افزود: باید به صورت ساختاری برای شهر تصمیم بگیریم و یک جهش هوشمندانه داشته باشیم و ساز و کار در شهرداری باید شفاف باشد و به یک سامانه وصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای شهرداری زنجان به سامانه شفافیت لینک شود

قراردادهای شهرداری زنجان به سامانه شفافیت لینک شود