مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-27سياسي

طبقه بندی های موجود با عدالت آموزشی مغایرت دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: طبقه بندی های ایجادشده با عدالت آموزشی مغایرت دارد که باید در این زمینه تغییراتی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسماعیلی ظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار زنجان، گفت: آموزش و پرورش از جمله دستگاه های مهم است و به جهت ماموریت هایی که دارد، مهم ترین وظیفه را در بین دستگاه ها در کشور دارد.

وی به عدالت آموزشی به عنوان مطالبه عمومی اشاره کرد و ابراز داشت: طبقه بندی های ایجادشده با عدالت آموزشی مغایرت دارد که باید در این زمینه تغییراتی ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: سیاست زدگی موجود در آموزش و پرورش در گذشته بر کیفیت امورات آموزشی و پرورشی تأثیر گذاشته که باید این فضا کاملاً از بین برود.

رفیعی بر لزوم ضرورت تغییر و تحول با تغییر دولت ها تاکید کرد و ابراز داشت: تغییر و تحول ضرورت جامعه پویا و زنده است و نیاز است چرخش مدیران اتفاق بیفتد تا به آرمان ها و اهداف نزدیک شویم.

وی افزود: با توجه به گفتمان های فرهنگی دولت ها، تغییر مدیران، مطالبه عمومی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و ابراز داشت: در اسناد بالادستی بر اهمیت آموزش و پرورش تاکید شده و در بیانیه گام دوم نیز مهم ترین مطالبه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبقه بندی های موجود با عدالت آموزشی مغایرت دارد

طبقه بندی های موجود با عدالت آموزشی مغایرت دارد