مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-27سياسي

کلنگ احداث کتابخانه اشترمل به زمین زده شد


امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی روستای اشترمل تویسرکان به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی روستای اشترمل با حضور مسوولان استانی و شهرستانی توسط معاون بانک پاسارگاد به زمین زده شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از خانه قرآن و هیات های مذهبی مردم روستای اشترمل سخن به میان آورد و گفت: این کتابخانه به مردم دینی و با فرهنگ بالای این روستا کمک شایانی می کند.

محمدمهدی مفتح با بیان اینکه شهرستان تویسرکان نیازمند سه الی چهار کتابخانه دیگر است، از معاون بانک پاسارگاد خواست به منظور احداث کتابخانه عمومی شهرک قائم(عج) و بازسازی کتابخانه عمومی قدیمی سرابی شهرستان تویسرکان نیز ورود کنند.

سرپرست فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه کتابخانه روستای اشترمل در زمینی به وسعت 400 متر مربع و زیربنای 130 متر مربع توسط مردم روستا هدیه شده است گفت: کتابخانه روستای اشترمل دومین کتابخانه عمومی روستایی شهرستان توسط بانک پاسارگاد احداث می شود.

حسین افشاری با اشاره به فعالیت مردم روستای اشترمل در حوزه مبل و منبت گفت: ثبت ملی منبت گلریز روستای اشترمل نشان از ظرفیت بالای این روستا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث کتابخانه اشترمل به زمین زده شد

کلنگ احداث کتابخانه اشترمل به زمین زده شد