مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-27سياسي

اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی اولویت بنیاد شهید است


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیگیری اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی از اولویت های مهم و اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

- خبرنگار مهر ، محمود پاکدل بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: در نهادی چون بنیاد نه گفتن برای مراجعین شریف سخت است چرا که این نه برای موضوعی است که حق ایثارگر است و برای حل مشکل او باید تمام توان خود را به کار بست.

وی با بیان اینکه خدمت کردن در مجموعه بنیاد شیرینی هایی دارد، تصریح کرد: تحقق موضوع اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی نمونه ای از این شیرینی است که توانسته ایم بخشی از دین خود را به انسان های پاک و فداکار جامعه ادا کنیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به برکت ایثار ایثارگران و خانواده های معظم شهدا کشور ما دارای عزتی شده که الگو برای کشورهای مقاومت قرار گرفته است.

پاکدل افزود: این ملت همه فرزندان حضرت علی و فاطمه (س) هستند و با درسی که از مکتب عاشورا گرفته اند، در برابر هر نوع هجمه دشمنان ایستادگی می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هر کشوری که در دنیا ادعای پیشرفت و صنعتی بودن را دارند، اگر بخشی از این تحریم هایی که علیه کشور ما اعمال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی اولویت بنیاد شهید است

اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی اولویت بنیاد شهید است