مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-27سياسي

دولت و مجلس قوانین دست و پا گیر را مرتفع کنند


رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: دولت و مجلس باید با نگاه رفع مشکلات مردم مزاحمت های دولت و قوانینی را که مزاحم کسب و کار است حل کنند.

- شورای اداری شهرستان قوچان با حضور حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در سالن اجتماعات شهدای دولت شهرستان قوچان برگزار شد.

در ابتدای این نشست صادقی با بیان این نکته که انتظار داشتم در این جلسه مطالبات بیشتری بشنوم اما با دست به دست دادن مسئولان این شهرستان خیلی از مشکلات حل و فصل شده و یا در مسیر حل و فصل است، عنوان کرد: این موضوع نشان دهنده این است که همدلی و همیاری و یک واحد بودن یکی از روش های حل مشکلات است.

وی با بیان این جمله که در مسیر توسعه ظرفیت هایی را باید در شهرستان ایجاد و یا فعال کرد، گفت: مثلا فعال سازی ظرفیت صنعتی کارخانه دوچرخه سازی آساک باعث دلگرمی مردم شده و طرح هایی برای توسعه و واگذاری آن است اما با توجه به اینکه بعضی مواقع برخی از واگذاری ها امکان دارد شرایط را بدتر کند در این زمینه باید مراقبت کرد و تضمین هایی داده شود.

حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: در خصوص خروج زندان ها از محدوده شهری این موضوع یکی از سیاست های قوه قضاییه است که باید انجام شود اما ابتدا باید زمین ها واگذار شوند و در گام دوم برای ساخت و ساز زندان جدید بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس قوانین دست و پا گیر را مرتفع کنند

دولت و مجلس قوانین دست و پا گیر را مرتفع کنند