مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-27اجتماعي

شناسایی 720 نیازمند بدون پوشش بیمه ای در خراسان شمالی توسط بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیش از 720 فرد نیازمند بدون بیمه در مناطق کم برخوردار استان شناسایی شدند و برای آن ها بیمه نامه صادر شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیش از 720 فرد نیازمند بدون بیمه در مناطق کم برخوردار استان شناسایی شدند و برای آن ها بیمه نامه صادر شد.

محسن رعنایی در گفت و گو با ایسنا به فراخوان عمومی طرح ساماندهی پوشش بیمه سلامت مناطق کم برخوردار اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح، شناسایی افرادی است که هیچ گونه بیمه ای ندارند؛ لذا در تلاش هستیم با تمام توان و فعالیت جهادی به سمت شناسایی این افراد برویم.

وی اظهار کرد: از طریق اطلاع رسانی و فراخوان، مردم را به سمت دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت هدایت کرده ایم تا خودشان نیز برای ثبت بیمه اقدام کنند تا این اقدام با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: تا پیش از همه گیری کووید 19 در کشور، تأیید و صدور بیمه سلامت صندوق همگانی از طریق آزمون وسع و استعلام وزارت رفاه انجام می شد و افراد دارای تمکن مالی مناسب، حدود 900 هزار تومان در سال برای بیمه درمان پرداخت می کردند.

رعنایی ادامه داد: با شروع همه گیری کووید 19، بیمه صندوق سلامت همگانی برای تمام افرادی که هیچ بیمه ای ندارند رایگان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 720 نیازمند بدون پوشش بیمه ای در خراسان شمالی توسط بیمه سلامت

شناسایی 720 نیازمند بدون پوشش بیمه ای در خراسان شمالی توسط بیمه سلامت