مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-27اجتماعي

تامین بخشی از تجهیزات برف روبی داخل شهری اردبیل از بخش خصوصی


با توجه به کمبود تجهیزات برای برف روبی داخل شهر از سوی شهرداری، بخشی از تجهیزات مورد نیاز از بخش خصوصی به صورت استیجاری تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد: همه مسئولان به ویژه حوزه راهداری برای باز بودن جاده های اصلی تلاش کردند و با وجود کمبود تجهیزات، کلیه راه ها به جز ساعاتی که به دلیل حجم کولاک مسدود می شد، باز بود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف بی سابقه در 10 سال اخیر، صیانت از جان مردم اولویت مدیریت مسئولان استان است، تصریح کرد: تمامی جاده های اصلی استان از جمله اردبیل - سرچم، اردبیل – مشگین شهر، اردبیل – تبریز و اردبیل – آستارا با جلب همکاری پیمانکاران و استفاده از ماشین آلات آنها باز بود.

استاندار اردبیل به برگزاری جلسات متعدد در طول بارش برف برای مدیریت وضعیت و خدمت رسانی به موقع اشاره کرد و گفت: این اقدامات موجب جلوگیری از ضرر و خسارت به مردم بوده است.

عاملی افزود: با توجه به کمبود تجهیزات برای برف روبی داخل شهر از سوی شهرداری، بخشی از تجهیزات مورد نیاز از بخش خصوصی به صورت استیجاری تأمین شد.

وی با اشاره به کمبود ماشین آلات برف روبی خاطر نشان کرد: استان اردبیل نیارمند کمک برای افزایش ماشین آلات برف روبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بخشی از تجهیزات برف روبی داخل شهری اردبیل از بخش خصوصی

تامین بخشی از تجهیزات برف روبی داخل شهری اردبیل از بخش خصوصی