مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-27اجتماعي

اثر توانمندسازی معلم در بدنه خانواده و جامعه منعکس می شود


مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: اگر معلم توانمند شود اثر این توانمندی به سرعت در بدنه جامعه و خانواده منعکس می شود.

- سرهنگ هادی بغدادی در نشست خبری که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن اقشار سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما در انتقال مفاهیم و تفکر شهدا به جامعه موظفیم و به یقین هیچ دستگاهی همانند آموزش و پرورش نمی تواند به خوبی در انتقال تفکر به نسل آینده نقش آفرینی کند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: ما باید جایگاه معلم را بدانیم و برای انتقال این مفاهیم جایگاه معلم را توصیف کنیم.

وی گفت: قشنگ ترین تربیت و معنویت با معلم انجام می شود و معلمان نیز طبق بیانات رهبر معظم انقلاب افسران سپاه پیشرفت و مجریان تمدن نوین اسلامی هستند.

این مسئول تصریح کرد: توانمندسازی و ارزش گزاری معلمان از جمله راهبردهایی است که می تواند ما را در تربیت دانش آموزان انقلابی بسیار اثرگذار باشد وی عنوان کرد: در پویش انا قاسم فرهنگیان حدود 450 اثر برای دبیرخانه ارسال شد که هم اکنون این آثار در مرحله داوری قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه خط مقدم جبهه انقلاب مدرسه است تاکید کرد: برگزاری کرسی های آزاداندیشی برای فرهنگیان، برگزاری زنگ انقلاب و رونمایی از کتاب نقش فرهنگیان در دفاع مقدس در روز شهید از جمله ویژه برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر توانمندسازی معلم در بدنه خانواده و جامعه منعکس می شود

اثر توانمندسازی معلم در بدنه خانواده و جامعه منعکس می شود