مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-27پزشكي

گشایش نمایشگاه های دستاوردهای نظام سلامت در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هم زمان با پانزدهمین دور از سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان گیلان، نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت گیلان در سه نقطه گیلان برپا شد.

نخستین نمایشگاه برنوشته دستاوردهای نظام سلامت گیلان در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برپا و توسط معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسماً گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت گیلان مروری بر اقدامات تحول گرای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تعامل با سازمان ها و نهاد های انقلابی و مردمی در جهت ارتقا و اعتلای نظام سلامت استان به ویژه در بخش های بهداشت، درمانی، آموزشی و فرهنگی است.

  نمایشگاه دستاوردهای نظام سلامت گیلان شامل تمثال شهدای سلامت و جان باختگان کرونا، طرح حمایتی، مراقبتی و نظارتی شهید سلیمانی، مشارکت گروه های فعال در مدیریت بهینه کرونا، تجهیز و راه اندازی دو بیمارستان در قطبین شرق و غرب گیلان، راه اندازی و تجهیز بخش های اورژانس در بیمارستان ها، توسعه و تجهیز آزمایشگاه های دولتی، آغاز عملیات اجرایی دو ابر پروژه آموزشی درمانی، بهره برداری از دو خوابگاه دانشجویی، احداث و تجهیز مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل، توسعه و تحول در نیروی انسانی، راه اندازی اورژانس هوایی و پایگاه های اورژانس، توسعه تخت های درمانی عادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه های دستاوردهای نظام سلامت در گیلان

گشایش نمایشگاه های دستاوردهای نظام سلامت در گیلان