مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-27حوادث

کاربران فضای سایبری سلامت خود را با تبلیغات سوء به خطر نیندازند


کاربران فضای سایبری، سلامتی خود و خانه شان را با اعتماد به تبلیغات فریبنده سودجویان در فضای مجازی به خطر نیندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قهرمان طالع ظهر پنجشنبه در جریان شناسایی و دستگیری عامل فروش و تبلیغ داروهای غیرمجاز و قاچاق در فضای مجازی اردبیل اظهار کرد: در پی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد پلیس فتا استان اردبیل، کارشناسان با صفحه ای در اینستاگرام روبه رو شدند که گرداننده آن با درج تصاویر انواع داروهای چاقی، افزایش قد و لاغری غیرمجاز اقدام به تبلیغ و فروش آنها می کردند که به دلیل حساسیت موضوع بلافاصله پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی های اولیه و انجام اقدامات فنی و تخصصی مأموران، مشخص شد که دارنده صفحه اینستاگرام با فریب کاربران فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش داروی قاچاق و غیرمجاز می کنند.

رییس پلیس فتا استان اردبیل گفت: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی، متهم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در شهرستان اردبیل دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

قهرمان طالع افزود: در بازرسی و تفتیش صورت گرفته توسط مأموران، تعداد 64 بسته دارویی شامل 3 هزار و 580 عدد قرص و 300 گرم پودر دارویی قاچاق جمع آوری و تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران فضای سایبری سلامت خود را با تبلیغات سوء به خطر نیندازند

کاربران فضای سایبری سلامت خود را با تبلیغات سوء به خطر نیندازند