مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-27سياسي

نسخه الکترونیک نباید معطل امضای الکترونیک می ماند


نسخه الکترونیک ، امضای الکترونیک و پرونده الکترونیک ؛ سوای وجه اشتراک ظاهری این سه عبارت، این سه ماموریت در جای مهم تری با هم تلاقی دارند که موجب شده سرنوشت شان به هم گره بخورد و هرگونه پیشرفتی در یکی از ماموریت ها، تحت الشعاع دیگر ماموریت ها قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به فاصله کوتاهی از اجرای طرح نسخه الکترونیک و در شرایطی که بسیاری از موارد تکلیف شده در این حوزه مانند اعتبارسنجی اصالت دارو در حال انجام است، امضای الکترونیک حکم پاشنه آشیل این را یافته است تا جایی که اگر با تقاضای امهال برای احرای این امضا تا اردیبهشت ماه سال آتی هم پذیرفته شود، باید بپذیریم که فعلا خبری از اجرای آن نیست و همچنان بحث احراز هویت پزشک به عنوان حلقه اصلی حفظ امنیت اطلاعات بیمار با چالش مواجه است.

اما آیا چون امضای الکترونیک به سرانجام نرسیده، بیمه ها می بایست برای اجرای نسخه الکترونیک صبر می کردند؟ از کجا معلوم اگر این گونه می شد، فرجامی مشابه فرجام پرونده الکترونیک در انتظار نسخه الکترونیک نمی بود؟ از اینها مهم تر، آیا می شود به اجرای طرحی با 16 سال پیشینهخرده گرفت و به جای طرح سوال در خصوص چرایی انجام نشدن طرح های دیگر، عمل به قانون مصوب را محل اعراب دانست؟ اینها تنها برخی سوالاتی هستند که می توان مطرح کرد و به دنبال یافتن پاسخ شان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه الکترونیک نباید معطل امضای الکترونیک می ماند

نسخه الکترونیک نباید معطل امضای الکترونیک می ماند